9 Eylül 2009 Çarşamba

Türkiye 94 - 66 Bulgaristan # Maç Özeti!



Bulgaristan Polonya'ya ne yapmaya gittiğini bilen varsa öne çıksın. Biraz da kendi takımımıza güvensizliğimden dolayı tedirgin izlemeye başladım maçı. Bulgarların dağınık oyunu ve pasif savunması karşısında dakikalar geçtikçe yavaş yavaş oluşan fark bile rahatlatamadı beni. Aslında maçı çok rahat alacağımızı ilk yarı bitene kadar anlayamadım.

Maçın ikinci yarısında gerek savunmamızın hala diri kalması ve oyun konsantrasyonumuzun devam etmesi ilerisi için olumlu gelişmelerdi. Hidayet ve Ersan'ın oyun içindeki liderliği ve Kerem Tunçeri'nin oyun kuruculuğu en büyük silahlarımız. Ayrıca Ender ve Sinan'ın ekstra performansları da sevindirici detaylar. Zaten dar olan kadromuzda bu ikisinin alternatif hücumlar üretmesi çok önemli.

Bir de Semih Erden adında bir olay var ki onun için yeni bir paragraf açtım! Oyun içerisinde yarardan çok zararı olan bu adam, bugün 4 dakika içinde 5 faul alarak dışarı alındı. O benchte otururken gerek Tanjevic gerekse sahadaki 5li kendini daha güvende hissediyor zaten!

Yarın evsahibi Polonya karşısına grup liderliği için çıkıyoruz. Her turnuvada görmeye alışık olduğumuz evsahibi avantajlarını! kullanırlarsa Polonya karşısında işimiz zor. Uzunlarımızın oyunda kalma sürelerini tasarruflu kullanırsak galip geleceğimizi düşünüyorum. Zaten tek sıkıntımız o yönde. Ah Kaya Peker.. Sen ne güzel Power Forward'ımızdın....


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails