30 Aralık 2008 Salı

Ronaldo with Palestine




fotoğraf ne zaman çekilmiş bilinmez..
ama üzerinde Kubbetüs Sahra resimli şal atkı Ronaldo'ya çok yakışmış..

Yorumsuz


29 Aralık 2008 Pazartesi

Pessimist E.P 5




finallere bu kadar az kalmışken, çıkmasına hiç gerek yoktu..



"püskürüyor üzerime lav, kıvılcım korlar;

elimdeki bir avuç dolusu su ile sönmez bu yangınlar..."






KafKef

28 Aralık 2008 Pazar

Aslantepe!



yolların sonuna doğru gelirken bir yanda hüzün bir yanda garip bir sevinç var..



N.K.İsrailli.V.A.S




!!!





Filistinliyiz!!!

27 Aralık 2008 Cumartesi

uA DENİZLİ Sonbahar-Kış Kreasyonu#2009



ultrAslan DENİZLİ Tek Kat Atkı!

yakında!!!



sınırlı sayıda yapıyoruz..


acele ediyorsunuz..


fiyat:20 ytl


irtibat : ben




ön siparişler başladı..

Esrarlı Gözler





"BABA"







26 Aralık 2008 Cuma

9.6 Milyon €'luk adam..



Mehmet Güven + Aydın Leithe + Necati Ateş + 3.5 Milyon €


bu adama 9.6 milyon euro verilir mi?



yazık...



kaynak: transfermarket.de

Yeter Artık Demirören!



elini masaya vurcan mı yine? bi git artık yaa..



GS maçı sonrası;
90 Gün hak mahrumiyeti ve 22bin ytl para cezası..

GS maçı esnasında;
paha biçilemez...hah...

25 Aralık 2008 Perşembe

Metin Oktay Spor-Hakan Şükür Spor




ultrAslan DENİZLİ'nin düzenlediği geleneksel halı saha maçları..Galatasaray'ın efsane iki yıldızının adını taşıyan takımlar altında dostluk pekiştirmeleri..


helal olsun bana..

Yiğit Özgür #1



yorumsuz :)

24 Aralık 2008 Çarşamba

"Kar"a teslim olduk!



tamam başlıkla resim biraz abartı oldu...ama hava çok soğuk lan..

Ve Boca Şampiyon!



ama nasıl şampiyon? 3lü playoffta her takım birer galibiyet aldı..puanlar eşitlendi..ve boca averajla şampiyon oldu..e madem averaja bakcan..normal ligde de baksana kardeşim..san lorenzo'nun ne suçu vardı? gerçi olan tigreye oldu..ligde 2 takımı da yenmişlerdi..dün de şampiyonu yendiler..ama yapcak bişey yok..

23 Aralık 2008 Salı

Part 1 : Why Study Economics





Allah belanı versin David Begg...

Prison Break S04 EP 16



ulan nasıl bi dizi bu..olan gretchen'a oldu..christina rose da az çakal değilmiş anasını satiim..saraya da helal olsun..

gel ep 17 gel..

Apertura 3lemesi#2




3lü finalin son maçında bu gece Boca ile Tigre karşı karşıya gelecek..Bakalım River Plate'in sonuncu bitirdiği sezonda; Riquelme ve Palermo'suz Boca kupaya uzanabilecek mi? Yoksa ligin dünkü takımı Tigre mi şampiyon olacak? Gece 00.30da NTVSPOR'dayız..

Peşindeyiz Heryerde...





her sevdadan geriye kalan...

..................(boşlukları doldurun)




21 Productions
Counter
C.S 2.1

22 Aralık 2008 Pazartesi

Milan Baaaaros




Baros 16 hafta oynanan ilk yarının gol kralı oldu..14 maçta oynayıp 14 gol atan Baros'un bu 14 golü sadece 7 maça sığdırması hakkaten dikkat çekici..

Sıralama şöyle;

1- 14 Gol Milan Baros (Galatasaray)
2- 11 Gol Mehmet Yıldız (Sivasspor)
3- 8 Gol Tabata (Gaziantepspor)
4- 7 Gol Cassio Lincoln (Galatasaray)
5- 7 Gol Gökhan Ünal (Trabzonspor)

Shoes Attack!!





ayakkabı olayını yazmadan olmazdı :)

EP Vakti!!!

Sagopa Kajmer ”Pesimist Ep 5 Parmak-Kör Cerrah”



Kolera ”Kolostrofobi Ep”


Uzun bir aradan sonra yeni bir pessimist ep geliyor..kolo da ilk ep sini çıkarıyor..bu pazar http://www.melankolia.com.tr/ den indirebilirsiniz..

ayrıca bu pazar hicri yılbaşına denk geliyomuş..bunlar yılbaşı hediyesiymiş..miş..

Gölge Haramileri



Yavuz Sultan Selim'in yazmış olduğu mükemmel şiir...

Sanma şahım herkesi sen sadıkane yâr olur
Herkesi sen dost mu sandın belki ol ağyar olur
Sadıkane belki ol alemde serdar olur
Yar olur ağyar olur serdar olur didar olur

Şair:Yavuz Sultan Selim

Yavuz Sultan Selim'in bu şiirinde aşağıda açıklandığı üzere şiir soldan sağa okunduğu gibi sırasıyla birinci mısradan itibaren bölünmüş kelimeleri altalta getirdiğimizde yine anlam bütünlüğü bozulmadan şiir bütünlük içinde yukardan aşağı da sırasıyla aynen okunmuş olur.Şiir sanatında bu ilk ve tekdir.Şimdi yukardan aşağıya okunur durumuna bakalım

1.Sanma şahım/herkesi sen/sadıkane/yar olur
2.Herkesi sen/dost mu sandın/belki ol/ağyar olur
3.Sadıkane/belki ol/alemde/serdar olur
4.Yar olur/ağyar olur/serdar olur/dildar olur.

Yukardan aşağıya;

1.Sanma şahım
herkesi sen
sadıkane
yar olur
2.Herkesi sen
Dost mu sandın
Belki ol
ağyar olur
3.Sadıkane
belki ol
alemde
serdar olur
4.Yar olur
ağyar olur
serdar olur
dildar olur

soldan sağa 1. mısra yukardan aşağıya 1. sırayı
soldan sağa 2. mısra yukardan aşağıya 2. sırayı
soldan sağa 3. mısra yukardan aşağıya 3. sırayı
soldan sağa 4. mısra yukardan aşağıya 4. sırayı
oluşturur ve şiir soldan sağa ve yukradan aşağıya sırasıyla anlam ve
sıralama değişmeden okunur.

Yavuz Sultan bu beyiti Şah İsmail'e yazmıştır.Hikayesi şöyledir:
Yavuz sultan selim Han. Bilindiği üzere şarka yani doğuya sefer yapan ilk osmanlı padişahıdır..
Şark'a özellikle Şah ismailin üzerine sefer yapmadan önce tebdili kıyafetle istibarat amaçlı defaaten Şah ismailin topraklarına gittiği tarihciler tarafından söylenir.
Trabzon sancaktarı olduğu dönemlerde gezgin bir abdal kılığında yine böyle bir geziye çıkar..
Şah ismail şiire ve satranç oynamaya meraklı biridir.. sarayında ünlü şairleri barındırır ve çok iyi satranç oynar..
bunu bilen Yavus Sultan Selim Han.. şah ismail'le satranç oynar ve onu yener.. bunu üzerine şah ismail çok öfkelenir.. Yavuz bunu anlar ve onu yücelten şiirler okur..gururu okşanan Şah ismail Yavuz'a bir kese altın verir.. Yavuz Sultan Selim HAN o bir kese altını sarayın bahçesinde bir yere saklar..
Şah ismailin huzurundan ayrılırkende bu şiiri okur..
Yavuz sultan selim, Şah ismaille savaşmadan önce aralarında şiirlerle atışmalar yaparlar. Ama Şah ismail sarayına kadar gelen ve satrançta kendisini yenen, kendisine methiyeler düzen o abdal dervişin kendisinin karşısında şimdi bir Serdar ve düşman olarak bulunduğunu ve bunu daha önce kendisine şiirle dile getirdiğini anlayamaz..
Yavuz, Şah ismaili yenip sarayını ele geçirince o kese altını ordan çıkarıp sadaka olarak dağıtır.

Pankart Fanzine Alpaslan Dikmen Sayısı



Pankart Fanzine Alpaslan Dikmen Özel Sayısı


- HARBI TEZAHURAT
- KERAMİ
- BURAYA SUSUYORUM
- 40 NUMARALI FORMA
- MUTLU YILLAR ALPASLAN AĞABEY
- EKŞİ SÖZLÜK
- OTURDUĞUM YERDEN


temini için karsiliksiz@gmail.com ile irtibata geçebilirsiniz..

21 Aralık 2008 Pazar

Atalanta 1 - Juventus 3



Juventus ve DelPiero yoluna devam ediyor..son 5i üstüste olmak üzere son 10 maçın 9unda galip gelmeyi bildiler..Kaptan 35 yaşında takımını şampiyonluğa götürüyor..

GALATASARAYIMIZ 4 - Beşiktaş 2



Parçalı Forma ve Sopalı Pankart

en çok bunu seviyoruz..

Doğum Günün Kutlu Olsun Abi..



bir yanı mezara gömdük senle;
çok severmişiz meğerse...

Varım ulAn!




eyvallah lan iddaa..iyi oldu bu hafta..

Alpaslan İçin!..




Bir klişe; "yılın son derbisi"...Nefesleri tuttuk bekliyoruz..

Tek Vuruş



Madrid, Valencia'yı evinde 1-0 yendi..

Bu maçın alt bitmemesi gerekirdi..zaten oldum olası sevemedim bu takımı..

Apertura 3lemesi




Final Serilerinin 2.maçında Boca Juniors San Lorenzo'yu 1-3 mağlup etti..23 Aralıkta Tigre'den puan alması halinde şampiyonluğunu ilan edecek..

Giriş...

adocation.blogspot.com

powered by
AdoCation21 Production
Bu gadget'ta bir hata oluştu
Related Posts with Thumbnails