22 Eylül 2009 Salı

Kasımpaşa 1-3 Galatasaray | 3'er 3'er


Televizyonun karşısına geçtiğimde dakikalar 9 u gösteriyordu ve bir pozisyonun tekrarı vardı. İzleyince oh yine golle başlıyoruz dedim. Hakemin düdüğü "çalamadığını" öğrenince de hayal kırıklığına uğradım. Eminim futbolcular da uğramıştır. Doğrusunu söylemek gerekirse o dakikadan sonra da takımdan pek birşey beklemedim. Çünkü akılları hep o pozisyon da olacaktı ve ilk yarı boyunca da öyle olduğunu düşünüyorum. Artı Kasımpaşalı oyuncalara da özgüven geldi. İlk yarı boyunca turbo motoru takmış gibi koştular.  İkinci yarı pillerinin biteceği belliydi.

Takımın performansına geçecek olursak; Kasımpaşalıların baskısı ilk yarı boyunca işe yaradı. Top yapmamıza pek izin vermediler. Araya atılan toplarla da etkili ataklar geliştirmeye çalıştılar. İlk yarı bana Ankaraspor maçını hatırlattı. Ne tesadüftür ki Elano o maçta da ilk 11 başlamıştı ve oldukça etkisiz olmuştu. Aynı şeyleri bugün de gördük. Umarım biraz daha zamana ihtiyacı vardır. Elano rotasyona girince Rijkaard bugün Keita'nın yerine Kewell'ı tercih etti. O da sol taraftaki verimliliğini gösteremeyince pozisyon kısırlığı yaşadık. Neyse ki hoca bunu gördü ve devre arasında yaptığı değişiklerle oyunun şeklini değiştirdi. Sonradan giren Keita'nın 2 asisti ve Nonda'nın 3 golü ayrı bir güzellik kattı. Sonuç olarak kayıpsız bir şekilde ilerliyoruz. Bu sezon gösterdi ki takım kazanmak istesin yeter. Bir şekilde sonuca gidiyoruz.

Dip Not: 120 Liraya Kasımpaşa maç bileti, İlker Meral'den futbol hakem olmaz...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails