1 Ağustos 2009 Cumartesi

Yapma Bunu Elano #9


Yeni transferimiz Elano Blumer 9 numaralı formayı almış. Galatasaray'lı olmamda büyük etken olan o numara ağırdır. O numara Hep KRAL ile anıldı, Hakan Şükür'ün adeta diğer adı oldu. 9'u başka bir isim ile birlikte görmek biraz üzdü biraz da şaşırttı beni şimdi. Gönül isterdi ki #9 müzeye kalksın ama olmadı. Eninde sonunda biri giyecekti o da bugün oldu. Bu da ister istemez benim Elano'dan beklentilerimin artmasına yol açtı. Umarım hem numaranın hem de armanın hakkını birlikte verebilir. Hüzünlendim ulan. Zaten Coşkun Özarı baya çökmüş görmeyeli..

7 yorum:

Adsız dedi ki...

hakan şükür'ün bugün kü açıklamalarını okumadın galiba?

adozzi21 dedi ki...

yok okumadım?

Adsız dedi ki...

http://pivotsantrfor.blogspot.com/2009/08/no-pasaran.html

Buyur oku.

Özgür Şeker dedi ki...

başka numara yoktu ki..ilk 20 içinde sadece 9,12,13, boştu en cazipi de 9 du. :)

adozzi21 dedi ki...

@ Chao Grey

biraz önce kanal24te dinledim hakanı..inan konuşmalarında hiçbir artniyet yoktu..onu belli bir kalıp içine sokmadan dinleyince hiçbir kötü yanını bulamıyosun..hatta verdiği röportaj o kadar samimiydi ki Kral hayranlığım iyice arttı..

@ Santiago

12 giyseymiş..dün zaten baya taraftarın içine karışmıştı :)

Adsız dedi ki...

İyi o zaman.

adozzi21 dedi ki...

eyvallah

Related Posts with Thumbnails