14 Ağustos 2009 Cuma

uA uni-Ankara Fanzin


ado mola demiş ama ben hem ilk postumu yazmış olayım burada hem de devam edelim...


üniversiteye ilk gittiğimde ve bu fanzin elime geçtiğinde "ben de bu oluşumun içinde olmalıyım" demiştim. çok geç olmadan oldum da. haa derslerin yoğunluğundan dolayı pek uzun sürmedi ama yine de münferit olarak takıldık tribünlerde. az da olsa tribünlerdeki ve yollardaki en güzel günlerimi bu insanlarla geçirdim. bu sayede tekrar anılarımızı canlandıralım. siz de bir göz atın hem...

2 yorum:

Melih Carter dedi ki...

merhabalar
ankara daki arkadaslar, hep beraber toplanip uefa maclarini ve derbileri izlediginiz ortak bi gs noktasi, kafesi falan var mi? soyle agiz tadiyla renktaslarimla, galatasaray asiklariyla mac izlemek istiyorum. kiytirik kahve koselerinde surunmekten biktim valla! bakin talinn maci var, sonra gruplar, bjk derbisi falan. nerde bulusuyosaniz nolur bu arkadasiniza da soyleyin :D

horozmania dedi ki...

bildiğim kadarıyla ankaralı aslalnlar karanfil-2 de izliyorlar maçları. hatta delfino cafe olabilir emin değilim tam.

Related Posts with Thumbnails