15 Temmuz 2009 Çarşamba

Keita#11


Keita’nın Galatasaray’daki en büyük hedefleri nedir?

Ben kadere inanırım. Bütün iyiliklerin Allah tarafından geldiğini düşünürüm. Mesela bir golü attıysam, ‘Allah bana o golü attırdı’ derim. Şimdi bana kaderim ne gösterecek göreceğiz. Ancak benim şahsen istediğim, her şeyden önce iyi çalışmak... Dolayısıyla Galatasaray’a verebileceğim her şeyi verebilmek. Diğer yandan da eğer olabilirse, bu çalışmamla benim futbol hayatımda hep etkili olmuş olan cesaretimle takım içerisinde belli bir yere gelebilmek. Daha sonra takımın büyük hedeflerine, her zaman daha iyisini yapma çabasına katkıda bulunmak. Benim Galatasaray’a gelirken özellikle önemsediğim bir nokta var. Bunun da herkes tarafından bilinmesini isterim. Ben Galatasaray’a belli bir kontrat devresini tamamlamak için gün doldurmaya gelmedim. Ben Galatasaray’da çok çalışmaya geldim, Galatasaray’a mümkün olduğunca katkı sağlamaya geldim. Ve bir futbolcu olarak eğer bunları yapabilirsem, öyle zannediyorum ki Galatasaray’ın o büyük hedeflerine yaklaşması için benim de katkım olabilecek.


Biz de kadere inanırız. Sen de bize Allah tarafından gönderilmiş ol ve dediklerinin arkasında dur inşallah. Bir yabancı futbolcunun "gün doldurmaya gelmedim" demesi bir erdem bence. Herşeyin farkında olduğunu gösteriyor. Ayrıca boş olan 9 numarayı almaması da ayrıca güzel bir davranış. Birileri ona bahsetmiş sanırsam Kral'dan. O numarayı sırtta taşımak zordur çünkü.

Yaz okulu vizelerim sebebiyle aksamalar yaşanıyor..az kaldı geliyorum...


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails