10 Temmuz 2009 Cuma

10 Sendromu Bitti


Hagi'nin gittiği 2001 yılından sonra hep bir sorun, bir eksiklik olarak görüldü bu 10 numara. Taa ki bu 10 numaranın bugün Galatasaray'lı Arda Turan'a verilmesine kadar. 10 numaranın yanında bir de kaptanlık verildi. Hem takım içinde sorumluluk alacak, hem küçüklerine abilik yapıp büyükleri tarafından ezilmeyecek, hem de 10 numara tabirinin gereklerini yerine getiren tek isim Arda Turan'dı zaten. 22 yaşında 105 yıllık bir kulübün yükünü omuzlarına aldı Arda. Ayhan, Emre ve Sabri abilerinin desteğiyle bunun da üstesinden gelecek inşallah. Klişe tabirle bayrak adam olma yolunda ilerliyor Arda.
Nice kupalar kaldırması dileklerimle...


10 numaralı formasıylaaa....

Turaaaaaannnn!!!

...

3 yorum:

Selocan dedi ki...

Bu numarayı ve kaptanlığı ondan başkası hakedemezdi zaten ayhanı geçtim fakat ben son senesinde Emre Aşık'da en azından oynayacağı birkaç maçta kaptan olarak görmek isterdim (zaten yedek kalacak sakatlık olmazsa) Ama tabi Arda ya çok sevindim Emre Aşık olmayacaksa ne ayhan ne sabri onu Ardadan daha çok hakediyorlar.. Hele Sabri...

adozzi21 dedi ki...

Ayhan ve Sabri sadece görüntüde zaten..Ama Emre Aşık benim için ayrı..

Unknown dedi ki...

Arda Turan'ın gerçek 10 numara olduğuna inanmayanlardanım.
http://www.taraftarkalemi.com

Related Posts with Thumbnails