11 Haziran 2009 Perşembe

Ronaldo değil C.Ronaldo!



Ben sana dünyanın en iyi oyuncusu, dünyanın en pahalı bonservisine sahip olamazsın demedim. Adam olamazsın dedim ulan. Zaten hiç sevmezdim kendisini, Madrid'i de sevmem. Gitmesi tam bir isabet olmuş. Madrid nefretimi arttırdı. Bir de Villa'yı alsınlar. Olmadı kulübeye Sir Alex'i getirsinler, dünyanın en iyi takımı olsunlar. Ama hiç bir zaman bir Barca, bir kulüpten öte olamayacaklar. Hey gidi Raul Gonzalez. Böyle bir takımda bayrak adam bile olunmaz.

5 yorum:

Anonim. dedi ki...

yok yiğenim yok olmucan sen allasen sevilmez mi ronaldo sevilmezmi madrid.kendimi bildim bileli en sevdiğim takımdır gs den sonra ayıp ettin harbi.adama sorarlar neden seviyon barcayı diye.herkes kaptırdı gidiyor barca.yok uzay futbolu yok ebesinin nikahı.keyifli mi?keyifli ama dünyada ondan başka takım yokmuş muamelesi yakışmıyo siz gibi spor adamına.hem adama sorarlar real madrid le barca nın şampiyonlar ligi kupası alma sayıları kac diye.real 3 e katlıyo 3 e boru mu bu?neyse kakanın yanına ronaldo da yakısır.seneye görürüz uzay futbolunu.

adozzi21 dedi ki...

öncelikle blogumu şereflendirdiğiniz için teşekkür ederim. real madrid kakayı c.ronaldoyu alınca barca güç kaybetmiş gibi bir izlenim var şu anda kamuoyunda.yok öyle birşey. zaten benim sinir olduğum şey bu endüstriyelleşen futbol hareketine hiç bir şey yapılamaması. platini'nin bile bu olayları ağzı açık izlemesi. R.Madrid'e ve Florentino Perez'e soruşturma açılmasını istiyorum. Bu değirmenin suyu nerden geliyor bulunsun! Madrid jandarması olaya el atsın! Mehmet Ali Birand'a selam olsun!

dertasacimbom dedi ki...

Tamam kabul müzesindendeki kupalar kimsede yok. Alamayacağı topçu da yok eyvallah ama bildiğin sosyete takımı real madrid. CR yi alarakta tencere yuvarlandı kapağını buldu.

Anonim. dedi ki...

Tabiki Barçanın güç kaybetmesi gibi bir durum yok ayrıca dediğim gibi o mükemmel futboluna 1şey dediğim de yok ama neden barça gibi takımlar çoğalmasın.endüstriyse endüstri bu işler böyle yürüyo.Zaten CR'ya verdiği parayıda misliyle amorti edecek madrid.helal olsun valla.daha fazla yıldızlar karması takım görmek istiyoruz.Araplara selam olsun!

adozzi21 dedi ki...

iyi oldu iyi..bütün sevmediklerim bir arada olsun böylelikle..

Related Posts with Thumbnails