12 Şubat 2009 Perşembe

Biletix




Antalyaspor-Galatasaray maçının biletleri dün biletixten satışa çıktı..Her spor organizasyonundaki gibi bunda da kişi başına bilet alım sayısını sınırlandırıp 1 kişiye 5 bilet alma hakkı vermişler..bizde dün herkes gibi net başına geçtik bilet almak için..ben girdim 5 tane bilet aldım..bir arkadaşım girdi 5 tane bilet aldı..başka bir arkadaşım da 5 bilet almak istedi ama kredi kartı limiti yetmediği için 3 tane alabildi..sadece 13 tane bilet alabildik ilk başta..ama yeterli değildi..bir yandan da biletler tükeniyordu..ben sistemden çıktım ve tekrar giriş yaptım..biraz önce 5 tane bilet almamışçasına tekrar "satın al" , "devam" vs. diyordum..kaç bilet almak istersiniz sorusuna da 2 yazdım..2 eksiğimiz vardı çünkü..ona da devam dedim..sonra bi baktım biletleri almışım..ulan hani bir kişi 5 tane alabiliyodu..7 tane aldım tek başıma..harbiden çok acayipsin biletix..

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails