6 Ağustos 2010 Cuma

OFK 1-5 Galatasaray



Skor dezavantajıyla gittiğiniz bir deplasmana golle başlamak çok önemlidir. Hele 2 gol birden girince işlem tamamlanmıştır. İlk 10 dakikada herşey kendini belli etmişti zaten. Ben Belgrad'dan daha iyi direnç göstermesini bekliyordum doğrusu. 5 gündür de kamptalarmış.

Kadrolara baktığımızda ilk maçtan farklı olarak Cana-Kewell monte edilmişti takıma. Taktik diziliş bakımından da aynen sahadaydık. ilk maçtaki şansızlıklar bu maçta olmadı. Skor da bu yüzden farklı oldu zaten. Geçen seneden beri süregelen bir sorunumuz var. Skor lehimize döndüğü zaman takım oynamayı bırakıyor adeta. Rijkaard'ın buna bir çözüm bulması gerek artık.

Serdar Özkan ilk maça göre daha istekliydi ama henüz istenen performansta değil. Cana'yı da ilk kez izleme fırsatı buldum. Doğrusu bundan fazlasını veremez gibime geliyor. Pino da daha kendini göstermedi diye düşünüyorum. Bu çocukta iş var.  Son olarak seni seviyoruz Prekazi...

Kuralar 2 saate kadar çekiliyor. Ben Maribor gelir diyorum..........

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails